czwartek, 14 sierpnia 2014

Rozdział 5 cz.1

Rozdział ten dedykuje-Veronica Blanco,Pau Nielusia

-To co chcesz porobić Tini-zapytał mnie.
-Hmm…Nie wiem. Nie mam pomysłu-odpowiedziałam.
-Nie mam twoich zdjęć więc….
-Jorge, ale ja nie jestem ładnie ubrana.
-Mi tam się podoba twoja koszulka, więc idź pod ścianę i uśmiech!
Stanęłam tam gdzie prosił. Położyłam prawą rękę na biodro i uśmiechnęłam się jak najładniej umiałam.
-Śliczne-powiedział Jorge. Przez to co powiedział w środku tam gdzie jest serce poczułam takie…Ciepło?-Patrz jaka ładna tapeta-pokazał mi ekran telefonu, a tam…Moje zdjęcie!
-Um, tak ładna  -odpowiedziałam nieśmiale.
-Co jest? Przeszkadza ci to?
-Co? Nie jasne, że nie, ale czy twoja dziewczyna nie będzie miała nic do tego?
-Nie-odparł zdecydowanie brunet.

Później powtórzyliśmy scenariusz, napiliśmy się herbaty i zaczęła przychodzić ekipa. Wróciłam z Jorge do mojej garderoby po kurtki i wyszliśmy przed studio by nagrać scenę. W autokarze usiadłam z Mechi prawie, że na samym końcu. Blanco usiadł trzy miejsca za nami. Oznajmiono nam, że droga zajmie nam godzinę jazdy. Rozmawiając z blond przyjaciółką poczułam wibracje mojego telefonu.

Usiądź teraz ze mną-Jorge


-Idę do Jorge-powiedziałam dziewczynie i wstałam by przemieścić się na sam koniec. Jorge się przesunął i zrobił mi miejsce przy oknie. Tak jak lubię! Pamiętał. Uśmiechnęłam się do siebie.


Kolejna część wieczorem ;)
Jeśli masz jakiś pomysł związany z tym opowiadaniem to zapraszam cię do zakładki "Wasze pomysły"

2 komentarze:

  1. Super ;)
    Jorge chce miec na tapetę jej zdjęcie *-* I w autobusie siedzą razem teraz :D Już czekam na następny ;***
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za dedykację :)
    Jorge ma na tapecie zdjęcie Tini ;D Ajj :D
    Dawaj mi tu szybciutko kolejną część :D
    Uwielbiam :D
    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń